DBA مالی و مدیریت سرمایه گذاری (DBA fainance)

‌‌‌‌‌‌دوره دبی مالی و مدیریت سرمایه گذاری ( DBA فاینانس) شامل ۳۰۰ ساعت آموزش تخصصی در قالب ۱۷ درس می‌باشد. برای شرکت در این دوره می‌بایست دوره MBA (یا معادل آن در آموزش‌های کلاسیک دانشگاهی یا فعالیت‌های شغلی) را با موفقیت به اتمام رسانده باشید.

در جدول زیر دروس عمومی و اختصاصی این دوره به همراه مباحث مطرح شده در هر درس گردآوری شده است. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

 

چرا دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران؟ آنچه در دوره DBA با گرایش مدیریت سرمایه گذاری می‌آموزید… مزایای شرکت در دوره
  • بهره‌مندی از ترکیب منحصر به فرد مدرسین برتر دانشگاه تهران و صنعت و بازار
  • یادگیری قواعد کسب و کار همراه بواسطه کسب مهارت‌های عملی همراه و آموزش‌های نظری
  • موفقیت و توسعه در کسب و کار فعلی و دستیابی به موقعیت‌های شغلی برتر
  • گسترش ارتباطات شغلی و شبکه کسب و کار
  • سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار
  • تجزیه و تحلیل صورتهای مالی
  • ارزشیابی سهام شرکت‌ها
  • اوراق بهادار مشتقه
  • بازرگانی و تجارت بین الملل
  • بهره مندی از تجارب برترین اساتید دانشگاه تهران و حوزه کسب و کار
  • آموزش و یادگیری بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • ایجاد ارتباط مؤثر با سایر دانش پذیران و اساتید
  • دریافت گواهینامه معتبر دانشگاه تهران


نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۹ مورد.
ردیفعنوان فارسی درسعنوان انگلیسی درستعداد ساعات تدریسسرفصل هاروش ارزیابی
دروس
1تحول دیجیتال و نسل چهار صنعتDigital Transformation18ارتباط بین تکنولوژی و تغییرات درون کسب و کار . بررسی روندهای دیجیتال از گذشته تا آینده اهمیت و جایگاه دیجیتال برای مدیران بررسی چهارمین عصر انقلاب در صنایع نحوه استقرار و ارزیابی موفقیت آمیز پروژه تحول دیجیتال در سازمانپرروژه یا امتحان
2خلاقیت و تفکر کارآفرینانه رهبرانEntrepreneurial Leadership18آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیای کسب‌وکار اصول و چالش های رهبری کارآفرینانه خلاقیت، نوآوری و ایده‌یابی مفهوم نوآوری و خلاقیت و ایده و فرصت منابع کشف ایده و فرصت، تکنیک های خلاقیت شناسایی و ارزیابی فرصت‌های کارآفرینیپرروژه یا امتحان
3دانش و مهارت های نوین رهبریPrinciples of Leadership18تعریف و ماهیت رهبری خصوصیات رهبران تشریح تفاوت رهبری با مدیریت شناسایی منابع قدرت رهبران اثر بخشی رهبری و قدرت رهبران تجزیه و تحلیل نظریه های شخصیتی ، رفتاری و اقتضایی رهبران تشریح مهارتهای نوین رهبری شیوه کاربرد شایستگی های متمایز برای رهبری در سازمان چالش های رهبران در عصر نوینپرروژه یا امتحان
4آینده‌پژوهیFutures Studies12تعریف‌های آینده‌پژوهی عناصر اصلی سازمان آینده‌نگر روش‌های آینده‌پژوهی و قواعد ترکیب آنها آینده‌پژوهی در سازمان چگونه آغاز می‌شود؟ اصول اجرای موفق آینده‌پژوهی در سازمان معرفی مکاتب آینده ¬پژوهی کاربرد آینده پژوهی در تصمیم گیری¬ ها و برنامه¬ ریزی¬ هاپرروژه یا امتحان
5تفکر استراتژیک و سیستمیStrategical Thinking12پایه های اصلی تفکر استراتژیک مدل های ذهنی و تصمیم گیری مدیریتی و استراتژیک تعریف و تفاوت استراتژی و تاکتیک تفاوت ها و تشابه های تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک تعریف سیستم و جایگاه نگاه سیستمی لزوم و اهمیت تفکر سیستمی در تصمیم گیری مدیرانپرروژه یا امتحان
6ملاقات با رهبران و کارآفرینانSeminar on leadership lessons learned12بررسی تجارب کارآفرینان موفق کشور بررسی افق پیش روی فضای کسب و کار ایران رمزو رموز رقابت پایدار در کشورپرروژه یا امتحان
7برندینگ (مدیریت برند)Brand management18تعربف برند و جایگاه برند در کسب و کار مفهوم هویت برند و نقش برند در انتقال ارزش های سازمان بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند نام گذاری و جایگاه سازی برند برنامه برندسازی و مدیریت برندپرروژه یا امتحان
8هوش کسب و کارBusiness Intelligence18مفاهیم پایه هوش تجاری و تحلیل داده ها نقش هوشمندی کسب و کار در کلان داده ها کاربردهای راه حل های فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار و مدیریت دانش سنجش آمادگی هوش تجاری مفاهیم پایه پایگاه داده تحلیلی Data Warehousing مدیریت عملکرد کسب و کار و شاخص‌های کلیدی عملکردپرروژه یا امتحان
9تحلیل کسب و کارBusiness Analysis12جایگاه و مفهوم تحلیل کسب و کار در سازمان های بررسی استانداردهای حوزه تحلیل کسب و کار تحلیل ذینفعان و جمع آوری الزامات انواع تکنیک های مدل سازی تکنیک های حل مسئله و رسیدن به راه حل های بهینهپرروژه یا امتحان