DBA مدیریت پروژه (Project Management DBA Certificate)

دوره DBA مدیریت پروژه (Project Management DBA)

دوره DBA یک ساله مدیریت پروژه (Project Management) شامل ۳۰۰ ساعت آموزش تخصصی در قالب ۱۴ درس پایه (۲۲۸ ساعت) و ۷ درس تخصصی (۷۲ ساعت) می‌باشد. برای شرکت در این دوره می‌بایست دوره MBA (یا معادل آن در آموزش‌های کلاسیک دانشگاهی یا فعالیت‌های شغلی) را با موفقیت به اتمام رسانده باشید.

در جدول زیر دروس عمومی و اختصاصی این دوره به همراه مباحث مطرح شده در هر درس گرداوری شده است. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

ردیفعنوان فارسی درسعنوان انگلیسی درستعداد ساعات تدریسسرفصل هاروش ارزیابی
دروس تخصصی گرایش مدیریت استراتژیک
4آینده‌پژوهیFutures Studies18تعریف‌های آینده‌پژوهی، عناصر اصلی سازمان آینده‌نگر، روش‌های آینده‌پژوهی و قواعد ترکیب آنها، آینده‌پژوهی در سازمان چگونه آغاز می‌شود؟ اصول اجرای موفق آینده‌پژوهی در سازمان، معرفی مکاتب آینده پژوهی، کاربرد آینده پژوهی در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها، آشنایی و بکارگیری تکنیک های آینده پژوهی نظیر سناریونگاری؛ روش دلفی؛ تحلیل روند؛ تحلیل تاثیر متقاطع؛ره نگاشتپروژه
11بازرگانی و تجارت بین المللInternational Commerce24کلیات تجارت بین الملل، مکاتبات و قراردادهای بازرگانی، سیستم طبقه بندی کالا-H.S ، نحوه ثبت سفارش الکترونیکی کالا، روش های پرداخت خارجی و اعتبارات اسنادی، نحوه گشایش اعتبار LC، تامین مالی بین المللی، آشنایی با اصول حمل و نقل بین المللی، انواع بیمه و بیمه نامه باربری و کلوزهای بیمه + بازرسی + استاندارد، آشنایی با اسناد بازرگانی خارجی و الزامات آن، امورگمرکی و مراحل واردات و صادراتپروژه
7برندینگ (مدیریت برند)Brand management12تعربف برند و جایگاه برند در کسب و کار، مفهوم هویت برند و نقش برند در انتقال ارزش های سازمان، بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند، نام گذاری و جایگاه سازی برند، برنامه برندسازی و مدیریت برندپروژه
12تجزیه و تحلیل اقتصاد کلانMacro Economics24همکاری و موافقت های فرا ملی، بازار جهانی ارز، تعیین نرخ برابری ارزش، راهبرد داد و ستد بین المللی، ارزیابی و انتخاب کشور و راهبرد های صادرات واردات، سرمایه گذاری مستقیم، راهبردهای مشارکتی، مدیریت عملیات بین المللی بازار یابی جهانی، عملکردهای مالی چند ملیتیپروژه
9تحلیل کسب و کارBusiness Analysis12جایگاه و مفهوم تحلیل کسب و کار در سازمان های، بررسی استانداردهای حوزه تحلیل کسب و کار، تحلیل ذینفعان و جمع آوری الزامات، انواع تکنیک های مدل سازی، تکنیک های حل مسئله و رسیدن به راه حل های بهینهپروژه
1تحول دیجیتالDigital Transformation18ارتباط بین تکنولوژی و تغییرات درون کسب و کار، بررسی روندهای دیجیتال از گذشته تا آینده، اهمیت و جایگاه دیجیتال برای مدیران، نحوه استقرار و ارزیابی موفقیت آمیز پروژه تحول دیجیتال در سازمان، بررسی چهارمین عصر انقلاب در صنایعپروژه
5تفکر استراتژیک و سیستمیStrategical Thinking12پایه های اصلی تفکر استراتژیک، مدل های ذهنی و تصمیم گیری مدیریتی و استراتژیک، تعریف و تفاوت استراتژی و تاکتیک، تفاوت ها و تشابه های تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک، تعریف سیستم و جایگاه نگاه سیستمی، لزوم و اهمیت تفکر سیستمی در تصمیم گیری مدیرانپروژه
3جاری سازی استراتژیStrategy Implementation in Organizations24اجرایی کردن استراتژی، نقشه استراتژی، کارت امتیازی متوازن، طراحی معیار، تسریع کارت امتیازی متوازن، مدیریت تغییرات استراتژیک، همسوسازی ساختار، سیستم و فرهنگ و استراتژیپروژه
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۸ مورد.