DBA بازاریابی (Marketing DBA Certificate)

دوره DBA بازاریابی (Marketing)

دوره DBA یک ساله بازاریابی (Marketing) شامل ۳۰۰ ساعت آموزش تخصصی در قالب ۱۴ درس پایه (۲۲۸ ساعت) و ۳ درس تخصصی (۷۲ ساعت) می‌باشد. برای شرکت در این دوره می‌بایست دوره MBA (یا معادل آن در آموزش‌های کلاسیک دانشگاهی یا فعالیت‌های شغلی) را با موفقیت به اتمام رسانده باشید.

در جدول زیر دروس عمومی و اختصاصی این دوره به همراه مباحث مطرح شده در هر درس گرداوری شده است. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

 

چرا دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران؟ آنچه در دوره DBA با گرایش بازاریابی می‌آموزید. مزایای شرکت در دوره
  • بهره‌مندی از ترکیب منحصر به فرد مدرسین برتر دانشگاه تهران و صنعت و بازار
  • یادگیری قواعد کسب و کار همراه بواسطه کسب مهارت‌های عملی همراه و آموزش‌های نظری
  • موفقیت و توسعه در کسب و کار فعلی و دستیابی به موقعیت‌های شغلی برتر
  • گسترش ارتباطات شغلی و شبکه کسب و کار
  • تفکر استراتژیک
  • تحلیل قابلیت های درونی و نقاط قوت و ضعف
  • آنالیز محیطی و تحلیل بر موقعیت رقبا
  • ابزارها و تکنیک های تدوین استراتژی
  • مبنای جاری سازی استراتژی
  • بهره مندی از تجارب برترین اساتید دانشگاه تهران و حوزه کسب و کار
  • آموزش و یادگیری بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • ایجاد ارتباط مؤثر با سایر دانش پذیران و اساتید
  • دریافت گواهینامه معتبر دانشگاه تهران

 

ردیفعنوان فارسی درسعنوان انگلیسی درستعداد ساعات تدریسسرفصل هاروش ارزیابی
------
-دروس تخصصی گرایش عمومی----
------
------
------
2بازاریابی دیجیتالAdvanced Digital Marketing24اصول و مقدمات بازاریابی دیجیتال، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، گوگل آنالیتیکس، ایجاد کمپین بازاریابی دیجیتالپروژه
1مدیریت بازاریابی پیشرفتهAdvanced Marketing Management24تعریف بازاریابی، اﺑﻌﺎد ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ، دیدگاه بازاریابی، ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺤﯿﻂ ﺑﺎزاریابی، ﻓﺮاﯾند ﺑازار یابی، آمیخته بازاریابی، تعریف تحقیقات بازاریابی، نقش تحقیقات بازاریابی، فرآیند تحقیقات بازار، قوانین بازاریابیپروژه
7برندینگ (مدیریت برند)Brand management12تعربف برند و جایگاه برند در کسب و کار، مفهوم هویت برند و نقش برند در انتقال ارزش های سازمان، بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند، نام گذاری و جایگاه سازی برند، برنامه برندسازی و مدیریت برندپروژه
9تحلیل کسب و کارBusiness Analysis12جایگاه و مفهوم تحلیل کسب و کار در سازمان های، بررسی استانداردهای حوزه تحلیل کسب و کار، تحلیل ذینفعان و جمع آوری الزامات، انواع تکنیک های مدل سازی، تکنیک های حل مسئله و رسیدن به راه حل های بهینهپروژه
8هوش کسب و کارBusiness Intelligence18مفاهیم پایه هوش تجاری و تحلیل داده ها، نقش هوشمندی کسب و کار در کلان داده ها، کاربردهای راه حل های فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار و مدیریت دانش، سنجش آمادگی هوش تجاری، مفاهیم پایه پایگاه داده تحلیلی Data Warehousing، مدیریت عملکرد کسب و کار و شاخص‌های کلیدی عملکردپروژه
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۲۱ مورد.