دوره MBA اجرایی (Executive MBA Certificate)

MBA اجرایی ( Executive MBA Certificate)

دوره MBA اجرایی کوتاه مدت شامل ۲۵۰ ساعت آموزش عمومی و تخصصی می‌باشد. برای شرکت در این دوره می‌بایست دوره کارشناسی رسمی (یا معادل آن در آموزش‌های کلاسیک دانشگاهی یا فعالیت‌های شغلی) را با موفقیت به اتمام رسانده باشید.

در جدول زیر دروس عمومی و اختصاصی این دوره به همراه مباحث مطرح شده در هر درس گرداوری شده است. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیفعنوان فارسی درسعنوان انگلیسی درستعداد ساعات تدریسسرفصل هاروش ارزیابی
1اصول و مبانی مدیریتorganization and management32مفاهیم سازمان و ساختار ابعاد و عناصر ساختار عوامل مؤثر بر ساختار انواع ساختار سازمانیامتحان / پروژه-
2مدیریت مالی و اقتصاد مدیریتFinancial Management &32مروری بر مدیریت مالی بنگاه ها و بازارهای مالی مفهوم هزینه پول سهام و ارزشیابی آن هزینه سرمایه آشنایی با روشهای تأمین منابع مالی آشنایی با روشهای تخصیص منابع بودجه ریزیامتحان / پروژه-
3اصول و فنون مذاکرهPrinciples of negotiations32تعریف مذاکره ، انواع مذاکره و سطوح مختلف مذاکره تعارض ، تعریف تعارض ، استراتژیهای مواجهه با تعارض مذاکره های برنده / برنده – مذاکره های رقابتی برنامه ریزی برای مذاکره فرآیند مذاکره مهارتهای ارتباطی مربوط به مذاکره بن بست در مذاکره و نحوه خروج از بن بست اصول متقاعدسازی مخاطب مذاکره های بین المللیامتحان / پروژه-
4مدیریت استراتژیکstrategic management32تعریف مفاهیم و اصطلاحات : تفکر استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژیک ، مدیریت استراتژیک مکاتب استراتژی چشم انداز و مأموریت ارزیابی موقعیت خارجی سازمان ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان تحلیل SWOT و انتخاب استراتژی مناسب مدیریت پورتفولیو و استراتژی در سطح کلان شرکتهاامتحان / پروژه-
5حقوق تجارت بین المللinternational Business law30حقوق تجارت بین الملل ¬ منابع حقوق تجارت بین الملل سازمان تجارت جهانی تنظیم قراردادهای بین¬ الملل ¬کنوانسیون بیع بین المللی کالا ضمانتنامه¬ های بین ¬المللی تأمین مالی بین¬ المللی تجارت متقابل سرمایه¬ گذاری خارجیامتحان / پروژه-
6مدیریت بازاریابی و تبلیغاتMarketing and advertising management30مفاهيم پايه بازاريابي- رويکردها و ابعاد بازاريابي-تحقيقات بازاريابي و سيستم اطلاعات بازاريابي- محيط شناسي ( خرد و کلان)- ايجاد ارزش براي مشتري-رفتار مصرف کننده- تقسيم بازار و انتخاب بازار هدف- جايگاه يابي در بازاريابي و بازار هدف- استراتژي هاي بازاريابي- آميخته بازاريابي- بازاريابي نوين) انواع رسانه های تبلیغاتی، الگوی 5 ام، استراتژی های تبلیغات، ارزیابی و اثرگذاری تبلیغات (تکنيک های جذب مشتریان جدید، هدف‌گذاري آنها- پيش‌بيني - برنامه‌ريزي - کنترل - بودجه‌بندي)امتحان / پروژه-
7بازرگانی بین المللInternational Business30مفهوم بازرگانی بین‌الملل تجارت بین الملل فرآیند صادرات و عملکرد صادراتی فرآیند واردات بازاریابی بین‌الملل اسناد بازرگانی بین‌الملل روش‌های پرداخت بین‌الملل اینکوترمز بیمه حمل‌ونقل بین‌الملل گمرکامتحان / پروژه-
8مدیریت منابع انسانیHuman resources management32مفهوم مدیریت منابع انسانی در میان وظایف مدیران و گام اول آن تجزیه و تحلیل مشاغل و تقسیم کار رزومه نویسی و رزومه خوانی ، جذب و استخدام شایسته ترین نیروها کارگاه مصاحبه استخدامی اولین روز کاری افراد در سازمانی معارفه و آموزش افراد استخدام شده نیاز سنجی آموزشی و ارزشیابی اثربخشی آموزشها ارزیابی عملکرد آنها و ایجاد انگیزه در فرد طراحی ابزار اندازه گیری عملکرد کارشناسان و مدیران تعیین حقوق و دستمزدامتحان / پروژه-
نمایش ۱ تا ۸ مورد از کل ۸ مورد.